Pytania i odpowiedzi

Czy muszę zakładać konto, aby dokonać zakupu w sklepie?
Nie.

Czy zamawiany produkt jest dostępny od ręki?
Tak. Wszystkie widoczne w sklepie produkty są dostępne i ich wysyłka jest możliwa w każdej chwili.


Czy mogę zwrócić towar?
Klient może zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie  w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot jest możliwy, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony.


Czy mogę zamówić produkt, którego nie ma w sklepie?
Niestety nie.

Czy jeśli brak jest danego produktu można liczyć, że się on pojawi wkrótce w sklepie?
Tak i nie. Zależy od tego czy podejmiemy chęć wznowienia produkcji danego produktu.


Jak mogę skontaktować się ze sklepem?
Poprzez e-mail: sklep@miodybolimowskie.pl

Czy prowadzimy sprzedaż hurtową?
Tak, w razie zainteresowania prosimy o kontakt w tej sprawie pod numerem tel 505-151-358


Czy zdjęcia produktów które zamieszczamy na stronie  są rzeczywiste?
Tak. Wszystkie zdjęcia wykonujemy sami, i staramy się, aby jak najbardziej odzwierciedlały wygląd rzeczywisty.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl