Czy muszę zakładać konto, aby dokonać zakupu w sklepie? Nie.
Czy zamawiany produkt jest dostępny od ręki? Tak. Wszystkie widoczne w sklepie produkty są dostępne i ich wysyłka jest możliwa w każdej chwili.
Czy mogę zwrócić towar? Klient może zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot jest możliwy, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony.
Czy mogę zamówić produkt, którego nie ma w sklepie? Niestety nie.
Czy jeśli brak jest danego produktu można liczyć, że się on pojawi wkrótce w sklepie? Tak i nie. Zależy od tego czy podejmiemy chęć wznowienia produkcji danego produktu.
Jak mogę skontaktować się ze sklepem? Poprzez e-mail: sklep@miodybolimowskie.pl
Czy prowadzimy sprzedaż hurtową? Tak, w razie zainteresowania prosimy o kontakt w tej sprawie pod numerem tel 505-151-358
Czy zdjęcia produktów które zamieszczamy na stronie są rzeczywiste? Tak. Wszystkie zdjęcia wykonujemy sami, i staramy się, aby jak najbardziej odzwierciedlały wygląd rzeczywisty.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.